خرد كن سيب زميني

قيمت سالاد ساز نايسر دايسر پلاس

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

خرد كن سيب زميني

۲۴ بازديد

قيمت : 56,000 تومان 45,000 تومان

امروز در فروشگاه نايسر دايسر مي خواهيم به معرفي كامل محصول رنده نايسر دايسر بپردازيم . اين محصول  با نام هاي ديگري همچون خرد كن سيب زميني و يا سبزي خرد كن نيز شناخته مي شود و اين به خاطر كارايي بالايي است كه دارد. در واقع شما با خريد نايسر دايسر يك وسيله چند كاره را دريافت خواهيد كرد كه توانايي خرد كردن و تكه تكه كردن انواع ميوه جات و سبزيجات را به آساني داشته و مي تواند در يك چشمم بر هم زدن هر انچيزي كه به ان دهيد را رد ابعاد و اندازه هاي يكسان براي شما خرد و تكه تكه نمايد.

رنده نايسر دايسر

 

خريد نايسر دايسر پلاس اصل با تيغه هاي اره اي آلماني

 

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴  تماس بگيريد.

 

رنده نايسر دايسر پلاس با دارا بودن تيغه هاي بسيار تيز مي تواند در يك چشم به هم زدن براي شما معجره نمايد و.كافيست تا انواع ميوه و سبزي را در زير تيغه هاي برنده ان قرار دهيد و تنها با يك فشار اهرم خواهيد ديد كه همه چيز تمام است.ديگر نياز نيست تا ساعت ها وقت با ارزش خود را براي درست كردن سالاد تلف كنيد. شما هر اندازه كه نياز داشته باشيد مي توانيد سالاد با كيفيت و بسيار زيبا تهيه كنيد و ان هم درر زماني كوتاه.

ما براي شما عزيزان شرايط خريد اينترنتي رنده نايسر دايسر را فراهم كرده ايم و به روش هاي زير مي توانيد براحتي سفارش خود را ثبت نماييد :

كافيست تا بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و همين الان به صورت آنلاين اقدام به ثبت سفارش نماييد. دقت نماييد شما در هر كجاي كشور كه باشيد ما ابتدا محصول را براي شما ارسال كرده و سپس وجه كالا را دريافت خواهيم كرد.

همچنين مي توانيد به صورت تلفني اقدام به خريد اين محصول ارزشمند نماييد.كافيست تا با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس بگيريد و سفارش خود را ثبت نماييد.

شما عزيزان مي توانيد به صورت ارسال پيامك نيز اقدام به خريد و ثبت سفارش نماييد . براي اين منظور مي توانيد مشخصات خود از قبيل :

آدرس كامل پستي + نام محصول + نام گيرنده+ كد پستي را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك داده و سفارش خود را ثبت نماييد.

خريد رنده نايسر دايسر

خريد نايسر دايسر پلاس اصل با تيغه هاي اره اي آلماني

 

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴  تماس بگيريد.

 

شما با در اخيتار داشتن رنده نايسر دايسر مي تواند پيازه-گوجه-خيار-بادمجان-كدو و…. هر انچه كه تصورش را مي كنيد را به راحت خرد و تكه تكه نماييد.اگر مي خواهيد سيب زمين ها را خرد  و سرخ نماييد براحتي با استفاده از دستگاه نايسر دايسر مي توانيد ابتدا همه انها را در يك اندازه مشخص  خرد كرده و سپس براحتي سرخ نماييد.كيفيت غذاهايي كه با استفاده از نايسر دايسر پلاس  توليد مي شوند بسيار بالاتر بوده و ازز نظر بهداشتي هم مناسب تر مي باشند.

قيمت نايسر دايسر پلاس در بازار متافوت است و اين بر مي گردد به نوع محصولي كه شما مي خواهيد تهيه كنيد . دقت داشته باشيد كه اين كالا در مدل هيا تقلبي به وفور در بازار يافت خواهد شد و طبعا قيمت تمام شده انها كمي پايين تر است نسبت به مدل هاي اصلي.پس اگر به دنبال كيفيت بالا هستيد   و دوست داريد محصولي اورجينال را تهيه كنيد به دنبال كالاهاي ارزان قيمت نرويد.

اما در اين بخش مي پردازيم به ويژگي هاي نايسر دايسر اصل :

بدنه اين محصول از جنس پلي كربنيك مي باشد و براحتي قابل شستشو بوده و ضد خش و ضد ضربه است و اين در حاليست كه محصولات تقليي از بدنه اي كدر رنگ و با كيفيت ردجه دوم ساخته شده و ممكن است بر اثر ضربه و فشار ترك بردارد و بشكند.

تيغه هاي به كار رفته در رنده نايسر دايسر پلاس فولادي بوده وب سيار تيز و برنده هستند و همين باعث شده تا سرعت برش و تكه تكه كردن به شدت بالا رود.

با توجه به كيفيت بالاي تيغه ها در هنگام خرد كردن شما مشاهده مي كنيد كه ميوه ها و سبزيجات اصلا له نمي شوند و اين در حاليست كه نمونه هيا بي كيفيت به دليل استفاده از تيغه هاي نامرغوب معمولا در هنگام خرد باعث خواهند شد تا ميوه و سبزي مرود نظر شما به خوبي برش نخورده و له شود.

خريد اينترنتي رنده نايسر دايسر

با توجه به قيمت نايسر دايسر پلاس به نظر ميرسد اين كالا يكي از ضروري ترين محصولاتي است كه بايد تهيه و در هر خانه مورد استفاده قرار گيرد. كالايي كه با قيمت بسيار مناسب و كارايي بالايي كه دارد مي تواند در وقت شما بسيار صرفه جويي كرده و شما بدون زحمت رد اشپزخانه مشغول به كار شويد.

اما سوالي كه بسياري از افراد زا ما پرسيده اند اين است كه آيا در هنگام كار با رنده نايسر دايسر خطر اسيب رساندن به دست ها وجد ندارد ؟

بايد بگوييم به هيچ وجه چنين خطري در هنگام وجود نخواهد داشت.چرا كه محل قرار گيري تيغه ها به گونه اي است كه شما هر چقدر هم با سرعت بالايي بخواهيد با دشتگاه كار كنيد بدون اينكه كوچكترين آسيبي بخواهد به دستان شما وارد شود عمل خرد كردن و تكه كردن ميوه و سبزيجات را انجام خواهد داد.

 

خريد نايسر دايسر پلاس اصل با تيغه هاي اره اي آلماني

 

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴  تماس بگيريد.

 

رنده نايسر دايسر

اگر مي خواهيد در كارهايتان سرعت عمل بالايي داشته باشدي و اگر دوست داريد به مانند يه آشپز حرفه اي تمامي ميوه ها و سبزيجات خود را در يك ابعاد و اندازه خرد و تكه تكه نماييد ما تنها خريد رنده نايسر دايسر را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

 

 

رنده نايسر دايسر

 

 

 

 
نايسر دايسر پلاس اصلخريد رنده نايسر دايسر دستگاه پياز خرد كنسالاد سازدستگاه خرد كن سيب زمينيدستگاه سبزي خرد كن

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد